Sponsoring
Waarom sponsor van Madurodam worden?
Ons park staat met jaarlijks 650.000 bezoekers in de top 5 van drukbezochtste themaparken van Nederland. Madurodam is een A-merk, met een bekendheid van 98 procent. Naast een themapark met attracties, doe-dingen en miniaturen is Madurodam een oorlogsmonument, waarmee we George Maduro herdenken. Daarbij schenken we sinds de opening in 1952 opbrengsten aan goede doelen. Jaarlijks geven we tussen de 600.000 en 700.000 euro weg aan projecten voor kinderen. In totaal keerden we via het Madurodam Kinderfonds al meer dan 37 miljoen euro uit.
Onze sponsors
Dankzij duurzame samenwerkingen met onze sponsors kunnen we onze ambities realiseren. Sponsors van Madurodam zijn onder andere KLM, ANWB, Nationale Nederlanden, PostNL en KPN. Ook sponsor van Madurodam worden? Daarvoor zijn veel verschillende mogelijkheden. Het is vaak echt maatwerk, daarom denken we graag met je mee over de exacte invulling.
Diverse mogelijkheden
Madurodam heeft ook een aantal standaard mogelijkheden voor sponsoring. Denk aan het logo van je merk op een rijdende tram of bus in de oude stad. Een reclamebord in het voetbalstadion of een volledig ingericht winkelpand. Ook kun je gaan voor een reclamezuil in een treintunnel, dubbelzijdige abri of een van de andere sponsormogelijkheden. Past dit bij jouw merk? Wij horen het graag.
Neem vrijblijvend contact met ons op via sales@madurodam.nl om de mogelijkheden te bespreken.